زنی که شوهرش را کتک می زند

گاهی گشتن در وب خالی از لطف نیست. در میان اخبار جنگ و ترور شنیدن برخی خبرها واقعی و خنده دار برای تفنن بد نیست. من برای کسب خبر و سایر مطالب در اکثر موارد از (RSS) استفاده می کنم. چون این روش وقت کمتر می گیرد و در عین حال سرعت بیشتر دارد.
به هر حال در همین گشت زدن ها در جهان مجازی به نوشته ای در یک وبلاگ که توسط یک شخصیت مذهبی به روز می شود بر خوردم. قسمتی از این نوشته مطلب بسیار جالبی بود. در آنجا آمده بود که زنی شوهرش را آنقدر کتک زده است که دستش شکسته است! 😯 . این مطلب باعث خنده ی بسیار در من شد. وقتی که بار دیگر آن را خواندم به یاد این سریال و فیلم های افتادم که در صدا و سیما گاهی پخش می شود. در این گونه فیلم ها زن ها را به گونه ای اقرار آمیز نشان می دهد که گوی حاکمان بی چون و چرا جهان هستند و مرد در چنگال آنها اسیر هستند. مانند این سریال های 90 شبی که مهران مدیری و دیگران می سازند. تا این زمان مصداق واقعی برای این گونه شخصیت ها به گونه نمایش داده شده در جامعه ندیده بودیم که با این داستان مصداق آن هم یافت شد. وقتی بحث همسر آزاری را در جهان دنبال می کنیم در اکثر موارد به آسیب رساندن مرد به زن برخواهیم خورد ولی این نوع همسر آزاری دیگری است 😆 .

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ دیدگاه

  1. سلام کتک زدن شوهر دروغ نیست من خانواده ای را میشناسم که زن۱۸۰سانت قد وحدود ۹۰کیلو وزن دارد و شوهر به زحمت ۱۲۰سانت میشود وحدود ۳۰کیلووزن دارد و هر روز از زنش کتک میخورد و زنان همسایه به کمکش میایند تا از کتک خوردن نجات یابد