قطع مکرر آب در ایرانشهر

امروز باز هم لطفا سازمان آب و فاضلاب شهرستان ایرانشهر شامل حال مردم ایرانشهر شد 🙄 . آنها بار دیگر آب شهر را به مدت هشت ساعت قطع کردند تا مردم شهر از هوای دلپذیر شهر بهره کافی و وافی را ببرند.
امروز به مانند بسیاری از روزها آب شهر، حداقل در این مسیر ما، به مدت 8 ساعت قطع بود. این مشکل تازه ای در شهر ایرانشهر نیست. همه ساله متاسفانه این مشکل وجود دارد و نا مسولین شهر هم فکری به حال این معضل بزرگ،اما ساده، نمی کنند.واقعا عجیب است که ایرانشهر با این همه منابع سرشار آب دوستان ما از عهده ی انتقال آن بر نمی آیند. گاهی وقت ها به خودم می گویم خدا را شکر عزیزان مسول نمی خواهند آب را از سدها دور دست به شهر منتقل کنند که آن وقت ما همه از تشنگی رو به قبله خواهیم شد. 😥
ما انتقاد می کنیم و نوشته هایمان را در سطح گسترده در شبکه جهانی منتشر می کنیم و حتی بارها سعی کردیم این مشکلات و راه حل آنها را به مسولین شهر در میان بگذاریم ولی کجاست آن گوشی که می شنود. توصیه من به مسولین آب و فاضلاب این است که به این سخن منقول از بزرگان دین گوش فرا دهند که گفته است وای بر آن کسی که در سمتی است و می داند شایسته تر از او هم برای این سمت وجود دارد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *