گزارش این چند روز

در این چند روز اتفاقات عجیب غریبی افتاد. در سال روز ترور بی نظیر بوتو در بلوچستان گویا عملیات انتحاری انجام شد. از بد حادثه من اصلا نتوانستم به درستی اخبار را دنبال کنم به چند علت زیر:
اول آنکه از روز دوشنبه کلاس ضمن خدمت برای زبان انگلیسی برگذار شد که امروز چهارشنبه پایان یافت. بنده تا هنگام شروع اولین جلسه کلاس از وجود چنین کلاسی بی خبر بودم تا برخی همکاران که از سایر منابع خبردار شده بودند به من خبر دادند. گویا همه جا درباره این کلاس اطلاع رسانی دقیق و به موقع انجام نشده بود. برخی از همکاران روز به به کلاس رسیدند. این کلاس های ضمن خدمت هیچ فایده ای نداشته باشد تنها فایده اش این است که ما همکاران و دوستان قدیمی خود را از سرتاسر استان به همین بهانه می بینیم.
دلیل دوم خرابی تلفن: این مشغولیت های زیاد و عجیب مرا از به خاطر سپاری بسیار مسایل اینگونه دور می دارد. به همین سبب فراموش کرده بودم قبض تلفن را پرداخت کنم و آقای مخابرات به حساب آن رسید به یک طرفه کردنش. امروز به هر زحمتی بود ار پدر محترم خواستم وظایف محوله من را انجام دهد و اینچنین کرد.
سوم خرابی اینترنت ایرانشهر: برخی روزها این آی اس پی های ایرانشهر دست به اغتشاش می زنند.. این یکی دو روز از همان روزهای اغتشاش انها بود. مشغول بودن خط ها و یا جواب ندادن سرور و ترافیک سنگین اینترنت را فلج کرده بود. ما هم قبل از قطع شدن تلفن چند ساعتی ایمیل و اخبار را کنترل کردیم تا امروز که بار دیگر به دنیا مجازی بازگشتم

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *