گزارش سفرم

روز گذشته بعد از سفری چند روزی به مقصد جنوب بلوچستان به خانه باز گشتم. این چند روز به شهرها و روستاهای مختلف در مسیر ایرانشهر به چابهار سر زدیم. این تعطیلی چند روز فرصت مناسبی برای مردم بود تا سفر تفریحی داشته باشند.

سفر را با روزی تقریبا گرم به مقصد پیشین شروع کردیم. بعد از آنکه به دلایلی نه توانستیم از سد پیشین بازدید کنیم به شهر بازگشتیم. آن شب مهمان یکی از معتمدین شهر بودیم. در اینجا بر خود می دانم از آن عزیز گرامی تشکر نمایم.

روزبعد مقصد چابهار است. قبل از رفتن به آنجا به مزرعه یکی از دوستان می رویم. بعدا به خانه او نیز سر می زنیم. ساعتی به آنجا را به مقصد چابهار ترک کردیم.

آن شب را مهمان همان دوستی بودیم که صبح در مزرعه اش بودیم. تا قبل از رفتن به شام ساعتی را در بازار های منطقه آزاد گشتی زدیم. خوشبختانه بازارها همانند روزها نوروز آنچان شلوغ نبود.

با خداحافظی از دوستان مهمان نوازمان به طرف شهر رفتم. در بازار شهر هم گشتی زدیم. هوا گرم است. مردم برای خرید به آنجا نیز هجوم آورده اند. در آنجا چند نفر از دوستان و آشنایان را نیز می بینم.

بعد از ظهر بعد از نهار و غذا با چابهار ودعا می کنیم. حدود ساعت ۴:۳۰ به نیکشهر می رسیم. شهر خلوت است. مقداری خرید می کنیم. چند دقیقه بعد پیش به سوی لاشار.

آن شب را در کنار خانواده در لاشار ماندیم. حدودا ساعت ۱۱ به طرف ایرانشهر حرکت کردیم.

در این چند روز سفر همیشه با کنترل کردن ایمیل خودم در جریان کارهایم بودم. خوشبختانه مورد چندان اضطراری پیش نیامد. خدا را شکر. در میکروبلاگ و همچنین فیس بوک گزارش های کوتاهی از موقعیت های گوناگون ارسال می کردم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *