به سفری کوتاه رفتم

امروز تا ساعتی دیگر به سفر خواهم رفت. عید نوروز امسال تا به حال به سفر نرفته ام. همانگونه که در نوشته های قبلی گفته بودم کارهای خوبی در این مدت با همکاری دوستان آغاز نمودیم. مهمترین آنها سایت فدورا فارسی بود که بخش ویکی و دورپال آن را آماده کردیم. اگر چه کمی خرده کاری مانده است ولی برای استفاده مهیا است.

یکی از سفرهای واجب در تعطیلات عید نوروز برای من سفرهایی است که در هفته دوم وبه خصوص در پایان تعطیلات باید بروم. سال قبل هم به این سفر رفته بودم. در یکی از آن روزها به همراه همه اقوام و آشنایان به دامان طبیعت پناه بردیم. غذایی خوردیم گشتی زدیم و از همه مهمتر خوش بودیم. امیدوارم که امسال نیز اینگونه باشد.

الان هم تا پاسی از شب بیدار هستم و مشغول نوشتن این یادداشت می باشم. مسیر فردا چندان طولانی نیست پس زیاد خسته نخواهیم شد.

برای دوستان و اهالی لینوس و فدورا:

این چند روز در خدمت نخواهم بودم. امیداورم کارها با همکاری هم به گونه ای مطلوب پیش رود. بعد از برگشتن از سفر نگران ایمیل های بی پاسخ فراوان خود خواهم بود. در طول روز معمولا از لیست های مختلف از دوستان و آشنایان و اسپمرها دریافت می کنم. خدا به گوگل صبر فراوان بدهد که ایمیل من را در خود نگه می دارد و از همه مهمتر اسپم های آن را شناسایی می کند. اگر چنین نبود به طور حتم باکس ایمیل توان خود را از دست می داد.

بدورد تا بعد

پ.نوشت ۱ : برای پیگیری ردپای من در این چند روز می توانید به میکروبلاگ من مراجعه کنید.

پ.نوشت ۲: باران بسیار شدید است. هر بار اراده حرکت می کردیم شدید تر می شد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *