چه خبر این روزها؟

از اول این هفته کار تدریس رسما به پایان رسید. از روز یکشنبه امتحانات آخر سال دانش آموزان دبیرستان های شروع شده است.
برای ما این مدت زمان بهترین وقت استراحت است. هر چند باید چند روزی را برای امتحان و مراقبت در مدارس حضور داشته باشیم ولی دیگر آن فشار کاری بر روی معلمان نیست.
من نیز از این فرصت به دست آمده استفاده می کنم. بیشترین اوقاتم را همانند گذاشته در اینترنت می گذرانم. در این چند روز که از مدرسه دور بودن سعی کردم چند فیلم سینمایی که بر روی هارد موجود بود را نگاهی بیندازم. چند فیلم انیمیشن خوب با ترجمه فارسی وجود داشت آنها را نگاهی انداختم.
در این روزهای تعطیل خوابیدن برای ما نیز سرگرمی شده است. رورها خواب و شب ها بیداریم. این عادتی است که از قدیم الایام با من همراه بوده است و اکنون که به تابستان رسیده ام در حال تقویت شدن است. 😀
در این چند روز کمتر توانستم بنویسم و از این موضوع کمی ناراحتم. در یکی از سایت های درباره مقایسه انواع توزیع های لینوکس مقاله ای نوشته بود که درباره فدورا چیزهای خوبی داشت. چند بار آن را خواندم به ذهنم رسید که آن را به فارسی ترجمه کنم. فعلا این کار به لیست کارهایی که باید انجام شود افزوده شد.
امروز خوشبختانه بعد از سر و صدایی که برای مسایل حقوقی با فدورا بر سر گرفتن cloak داشتم، توانستم آن را بگیرم. این گونه کارها قدم هایی است برای جلو رفتن و تغییر در قوانین نابخردانه که باعث کندی رشد جامعه کدباز شده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *