انفجار در زاهدان

روز گذشته در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان حادثه ای تروریستی رخ داد. در این حادثه یک بمب در داخل مسجد منفجر گردید. به علت حضور گسترده مردم به خاطر عزاداری فاطمه زهرا (ع) افراد زیادی کشته شدند. بنده به عنوان یکی از کسانی که دراین استان زندگی می کنم این حادثه تروریستی را محکوم می کنم.سال ها قبل در این مسجد انفجاری رخ داده بود که منجر به خرابی این مسجد شده بود.
ایجاد رعب و وحشت توسط هر کسی به هر منظور در هر کجا دنیا محکوم است. عاملان و بانیان این گونه عملیات بدون تردید در دسته های تروریستی تقسیم بندی می شود. این گونه حرکات کور در هیچ کجای دنیا ره به جایی نبرده است. کسانی سعی دارند با دامن زدن به مسایل اینچنینی استان محروم سیستان و بلوچستان را برای همیشه عقب مانده نگاه دارند. حرکت های وحشت آفرین به هر صورت مانع بزرگی در راه توسعه و پیشرفت یک منطقه هستند. کسانی که این گونه اعمال کور ار راهبری می کنند بدون شک خواسته یا ناخواسته به جنگ علیه مردم‌ آن دیار بر خواسته اند.
در این جا بنده بر خود می دانم به بازماندگان این جنایت تسلیت عرض کنم و برای آنها صبر تقاضا کنم. بار دیگر به عنوان بخشی از جامعه اهل سنت و بلوچستان این حرکت تروریستی را محکوم می کنم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *