داستان موفقیت ردهت از زبان مدیرعامل آن

مدیر عامل شرکت ردهت،جیم وایت‌هارست، می گوید شرکتش در نرم‌افزارهای کدباز به خاطر مهندسین فراوانش و همچنین پشتیبانی انتشارات آن بسیار موفق بوده است.


او در گفتگویی در روز سه شنبه گفت : ما تیمی از مهندسینی داریم که کارهای پشتیبانی کدباز را انجام می دهند. ما قادر به پول در آوردن از پشتیبانی و خدمات مشتریان هستیم.
وایت‌هارست می گوید: ردهت در کدباز موفق بوده است حال آن که دیگران چنین موفقیتی به دست نیاورده اند چون ما هر دو سال یک سیستم جدید منتشر می کنیم. ما متعهد به پشتیبانی ده ساله آن هستیم.
شرکت رلیقی ، ردهت، گزارش داده است که درآمدش از برآورد وال استریت بالاتر بوده است. این افزایش در سه ماه چهارم و کل سال بوده است.
در یک کنفرانس که گزارش درآمد آن منتشر می شد، ردهت گفت که انتظار دارد در سه ماه چهارم درآمدش بین ۲۸۹ تا ۲۹۳ میلیون دلار باشد.  انتظار می رود سود هر سهم چیزی بین ۲۶ تا ۲۷ سنت باشد. آمار کنونی وال استریت نشانگر سود ۲۶ سنت سهم از درآمد ۲۹۲ میلیون دلار در سه ماهه اخیر است.
برای کل سال مالی‌اش ردهت پیشبینی در آمد ۱.۰۷ تا ۱.۸ دلار برای هر سهم کرده است. تحلیل گران چشم‌انداز سود هر سهم را ۱.۰۵ دلار برآورد کرده اند.
وایت‌هارست می گوید ردهت “سرش را می خاراند” وقتی به عکس العمل بازار نگاه می کند. سهام ۸درصد پس از آخرین ساعات معاملات دوشنبه کاهش یافت و فروش سهام سه شنبه پایین تر از ۹.۳ درصد تا ۴۱.۷۴ دلار ادامه یافت.
وی افزود ما از نتایج خرسندیم و عملکرد فوق العاده قوی بوده است.
سهام ۷.۷ درصد در سال تا تاریخ کاهش یافته است.
وایت‌هارست از خرید ۱۳۶ میلیون دلاری شرکت ذخیره سازی ابری گلاستر خرسند است. وی گفت : ما فکر می کنیم آن[گلاستر] واقعا راه حل خوبی برای ذخیره سازی ابری می تواند باشد.
گلاستر از دیگر راهکارهای دیتای دیگر متفاوت است چون آن با هزینه پایین و رفتار کدبازی عمل می کند. او گفته است که مرزهای سیستم عامل در سال ۲۰۱۲ فراتر خواهد رفت چون شرکت بر روی گلاستر سرمایه گذاری کرده است. اما او فکر می کند در طولانی مدت سودآور خواهد بود.
وقتی درباره اروپا از وایت‌هارست پرسیده شده گفت: خطوط ارتباطی قوی به نظر می رسند. او باد مخالف زیادی خارج از منطقه نمی بیند. او تاکید کرد که اروپای جنوبی کمی بیشتر از اروپایی شمالی و مرکزی چالش برانگیز است.

منبع + +

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *