چند روزی بود که قلم بر زمین نهاده بودم

چند روزی بود که قلم بر زمین نهاده بودم. حال که مدتی از آخرین نوشته ام زمانی می گذرد، با خود می اندیشم که در این مدت چیزی از من گم بود. براستی نوشتن و قلم نعمت بزرگی است که خداوند به بشر عطا کرده است. قلم و نوشتن چنان جایگاهی در نزد خدا دارد که به قلم سوگند یاد می کند و به آنچه که او می نگارد.
چون قلم اندر نوشتن می شتافت چون به عشق آمد قلم برخود شکافت
در این مدت اتفاقات زیادی روی داده است که همه کمابیش از طریق رسانه های گروهی از آن مطلع شده اید. صدر اخبار را مسایل سوخت و سهمیه بندی به تصرف خویش در آورده بود، گویا بعد از گذشت این مدت هنوز مسئله دارای پیچیدگی های است که به مرور زمان رخ می نمایند. امیدوارم از این رهگذر خیری عاید مردم شود، گر شر نرسد.
در هیاهوی اخبار گوناگون خبری که مرا خشنود نمود آغاز به کار سایت خبری زمان آنلاین بود. محمود براهویی نژاد هدف این سایت را این گونه می نگارد:”سایت خبری زمان با تجربه بیش از 10 سال فعالیت مطبوعاتی و رسانه‌ای حرفه‌ای گردانندگان آن فعالیت خود را با این امید آغاز کرده است که بتواند گامی هر چند کوچک در عرصه اطلاع‌رسانی آزاد و مفید برای مردم بردارد. صرفنظر از گرایشات سیاسی و دینی افراد و گروهها سایت زمان آمده است تا مرکزی برای تبادل آرا و افکار مختلف باشد.” تا کنون سایت ها خبری زیادی آمده اند و رفته اند، همانند لطف شیخ و زاهد گاه بودند و گاه نبودند. امیدوارم که این رسانه با حفظ اعتدال و اطلاع رسانی به هنگام خلاء وجود یک رسانه قدرتمند و مستقل را در این استان جبران کند. تکنولوژی به کارفته در این سایت،مانند RSS ، می تواندجوابگوی نیازهای خبری کاربران باشد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *