چتری برای خیلی نفر

واحد برهانی زیر پست یکی از نوشته‌های آبگینه(بی‌بی حوا) برخی از دوستان من جمله خودم من را مورد تفقد قرار داده است. اول اینکه خودم را لایق آنچه گفتید نمی دانم. وقتی متن را خواندم به اطرافم نگاه می کردم که آیا من را نام برده است یا کسی دیگر را. 😀

در میان وبلاگ‌های بلوچستان دو نفر رسانه‌های رسانای هستند: یاسر و بی‌بی حوا. هر دو با روابط عمومی قوی که داشته‌اند توانسته‌اند خیلی از مخاطبان را به خود جذب کنند. یاسر با زحماتش خیلی  را به درد نوشتن مبتلا کرده و می کند. بل روزی از میان این همه نوشته و نویسنده فکری و ایده‌ای به درد بخور برای جامعه بلوچستان بیان شود. دوم آنکه هر کس در این فضا بتواند افکار و عقاید خود را بیان کند تا مورد ارزیابی قرار گیرند. ما باید آنقدر بخوانیم و بنویسیم تا صیقلی یابیم. تا اندیشه ها متبلور شوند. باید از فرصت به دست آمده به نحو احسنت استفاده کرد.

تا بدین جا دوست دارم از این دو نازنین که یکی را دیده و می شناسم و دیگری را ندیده می شناسم کمال قدردانی را داشته باشم. دست‌مریزاد به شما که توانسته‌اید برای جامعه بی صدایتان  نقش یک رسانه را به خوبی ایفا کنید. امید که با بالا رفتن سطح کمی و کیفی نوشته‌های وبلاگ‌های بلوچستان شاهد رشد فکری،علمی،اخلاقی و اجتماعی جامعه بلوچستان باشیم.

سپاس از آنهایی که خیلی می نویسند، از آنهایی که گاهی می نویسند، فصلی می نویسند،اصلا نمی نویسند اما می خوانند،نه می خوانند نه می نویسند می گویند، و سپاس از همه شماهایی که به هم دیگر قوت قلب می دهید تا بنویسیم و بخوانیم،بگوییم و بشنویم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ دیدگاه