دروغ

دروغ دروغ است. دروغ برای زنده مانده و برملا نشدن نیاز به دروغ بیشتر دارد. گاه باید آن قدر دروغ گفت که راست را دروغ بنمایاند. دروغ پشت سر مرده کار راحتی است.

مهتاب نوروزی را که حتما یادتان هست. چند روز پیش جان به جان‌آفرین تسلیم کرد. حال روزنامه‌‌های تهران شروع کرده‌اند با او مصاحبه دورغین ترتیب دادن. روزنامه شرق روز سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۱ در صفحه ۱۳ مصاحبه‌ای را با مهتاب چاپ می کند. این مصاحبه چند سال پیش در تهران امروز به چاپ رسیده بود. برخی از دوستان از جمله جناب آچاک از بمپوریان عزیز این مصاحبه را در سال ۸۶ در وبلاگشان بازنشر می کنند. حال دوستان در شرق بدون آنکه به خود زحمتی داده و کمی در اینترنت جستجو کنند مرتکب سرقت ادبی و جعل شده‌اند.

مهتاب
مهتاب

چند روزی که مهتاب از دنیا رفت سعی کردم واکنش رسانه‌های داخلی و خارجی را رصد کنم. متاسفانه عملکرد رسانه‌های استان از جمله سایت و شبکه هامون کاملا نامید کننده بود. اصلا آنها خبر ندارند مهتاب کیست و در چه جایگاهی بوده است. دریغ از حتی یک جمله. سایت‌های خبری داخلی کمابیش به این موضوع پرداخته‌اند. خبری در چند سطر و اطلاعاتی درباره این هنرمند ارائه کرده‌اند. سایت‌ها و رسانه‌های بیرون از ایران نیز به همین ترتیب خبر درگذشت و اطلاعاتی درباره او نشر کردند. سایت بی‌بی‌سی چندین عکس از خانه و زندگی او در وب‌سایتش گذاشته است.

* برای اطلاعات بیشتر درباره جعل مصاحبه به این سایت مراجع شود.

* همین مصاحبه در یک وبلاگ مازندارانی

* عکس‌های مهتاب در بی‌بی‌سی

* خبر در سایت خبرگزاری میراث فرهنگی

* خبر در کابل‌پرس

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۳ دیدگاه