چاهان

چاهان

چند شب پیش در یکی از برنامه‌های شبکه هامون،شبکه استانی سیستان و بلوچستان، که معمولا پس از اخبار هشت پخش می شود یکی از مجریان مشغول خواندن پیامک‌های ارسالی بینندگان است. معمولا مردمان شهر و روستاها که دسترسی سخت‌تری به مسئولین دارند تنها راه رساندن پیام خود را از رادیو و تلویزیون جستجو می کنند. هر چند گوش بسیار از مسولین یکی در است و دیگر دروازه.

غرض از نگارش این چند سطر رفتار سخیف یکی از مجریان جیغ جیغوی آن برنامه بود. اولا نمی دانم این نسخه چه کسی برای این حضرات پیچیده است که برای جذابیت برنامه حتما باید جیغ کشید.

دیگر اینکه مجری محترم اگر درمانی بر زخم‌های مردم نیستید لااقل نمک نپاشید. ایشان هر مشکلی از مردم چاهان را می خواند با لحنی تمسخرآمیز می فرمودند چون آنجا چاه دارد پس مثلا آسفالت جاده خوب نیست یا چرا آنتن‌دهی موبایل خوب نیست بار دیگر درفشانی می کردند چون چاهان است چاه دارد.

شبکه هامون با تولید برخی برنامه‌های ضعیف و متوسط مقطعی توانسته عده محدودی را جذب کند. امیدوارم تهیه کننده برنامه ناردونه، اگر اسمش را درست گفته باشم، بابت رفتار گستاخانه مجری خود از مردم چاهان و سیستان و بلوچستان عذرخواهی کند. ‌

(چاهان روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان نیکشهر می باشد)

@balanchir

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *