کلاه پارسیدورا

سایت لینوکس شاپ در اقدامی ستودنی برای حمایت از توزیع گنو/لینوکس پارسیدورا اقدام به تولید و توزیع کلاه‌های پارسیدورا کرده است. تولید و توزیع اقلام تبلیغاتی بخشی از رقابت برای جا انداختن فرهنگ گنو/لینوکس در جامعه است. شرکت‌ها و جوامع کاربری پشتیبان گنو/لینوکس‌ها همیشه برای انتشار جدید و به مناسبت‌های مختلف سعی می کنند چنین کالاها و خدماتی را برای جامعه کاربران تولید و عرضه کنند. متاسفانه جامعه ایرانی در این زمینه یعنی بخش بازاریابی گنو/لینوکس بسیار ضعیف عمل کرده‌ایم. بجز محدود جلسات و همایش‌های دوره‌ای کمتر به مقوله بازار گنو/لینوکس پرداخته شده است.

سایت‌های توزیع کننده مانند لینوکس‌شاپ و سیتو که از مهمترین سایت‌های محصولات گنو/لینوکسی هستند خوشبختانه حرکاتی از این قبیل را در سال‌های اخیر انجام داده‌اند که هنوز برای جامعه ما ناکافی است. البته ما،کاربران و فعالان لینوکس، باید به حمایت از این چنین سایت‌های بپردازیم. ما با خریدن و حمایت از این چنین حرکاتی می توانیم به توانمندسازی فرهنگ گنو/لینوکس کمک شایانی کنیم.

امیدورام دوستانی که این نوشته را می خوانند با حمایت از این گونه حرکات باعث گسترش بیش از پیش جنبش گنو/لینوکس در ایران شوند.

دوستانی که تمایل به داشتن این کلاه‌ و کلاه ردهت دارند می توانند به لینک‌های ذیل مراجعه کنند:

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *