خندق

چند مدتی است که در کوچه ها اطراف ما برای گاز چاله های حفر می کنند. امروز برادران حفار به سوی ما رسیدند. چند روز قبل وقتی کمی آن طرف تر بودند لوله آب را سوراخ کرده بودند. بعد از آن تا چند ساعت در بی آبی کامل به سر بردیم.

امروز چاله ی بزرگی در اطراف درب خانه و خانه های اطراف ما حفر شده است. رفت و آمد بسیار برای ما و همسایه ها دشوار شده است. در حین حفاری ها لوله ی آب برخی از همسایه های شکسته شده است. الان آب برخی منازل دور و بر کاملا قطع می باشد. ما هم مجبور شدیم ماشین را تا قبل از خواب در کوچه بگذاریم. آخر شب آن را به منزل یکی از همسایه های رو به رو بردیم.

یکی از چیز های جالبی که من مشاهده کردم عدم رعایت دقت و ضوابط لازم برای چنین کارهای است. مثلا چند روز که لوله آب از سوارخ کرده بودند بار دیگر چند متر آن طرف تر همان دسته گل را به آب انداخته بودند. 🙂 یا مثلا کنار هم قرار دادن لوله های آب و گاز در کنارهم است. تا آنجایی که من به خاطر دارم هر از چند گاهی لوله های این دور و بر دچار سوارخی می شوند. حالا فرض کنید کسی به خواهد آنجا را برای بیرون آوردن لوله حفر کند. حتما ادامه داستان تا انتها برای همه متصور است.

به هر حال آمدن گاز در این شهر که اولین شهر استان خواهد بود را به فال نیک می گیریم. آمدن این نعمت بار سنگینی از دوش مردم این شهر و استان به لحاظ مشکل تامین سوخت خانگی بر خواهد داشت.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *