زبان آموزی با وربلینگ

بهترین روش برای یادگیری یک زبان این است که شروع به استفاده از آن زبان کنید. اما یکی از مهمترین موانع برای یادگیرندگان جدید نبود کسی است که با آن تمرین کنند. وربلینگ این مشکل را با ایجاد ارتباط تصویری با دیگر زبان آموزان حل کرده است.

verbling

این سرویس به سادگی قابل استفاده است تنها شما باید زبان خود را انتخاب کرده، میکروفون را وصل کنید و به برنامه وب اجازه دسترسی به وب‌کم بدهید. در حال حاضر زبان آموزان اسپانیایی و انگلیسی می توانند ویدیو چت کنند اما فرانسه، عربی، چینی و آلمانی در میان زبان‌ها برای توسعه لیست شده اند.

فلش کارت‌ها و موضوعات گفتگو ( مثلا:زندگی شبانه در کشور شما چگونه است؟) زیر صفحه گفتگو برای کمک به شما در گفتگو آورده شده‌اند.  هر نشست۵ دقیقه طول می کشد.

کیفیت ویدیو می تواند متفاوت باشد که به کاربر وابسته باشد. همچنین ممکن است مشکلاتی در فهم افراد از همدیگر یا طول مدت یادگیری آن زبان و شخصیت افراد و چیزهایی از این دست وجود داشته باشد. اما هنوز یک راه شسته و رفته برای برقراری ارتباط سریع با یک بیگانه در سرتاسر جهان برای تقویت توان زبان هم دیگر است. اگر سوالاتی در باره این سرویس دارید می توانید به صفحه سوالات متداول آن مراجعه کنید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *