وردپرس نو آمد

امروز بعد از مدتی ها نسخه جدیدی از وردپرس به جهان عرضه گردید. این نسخه مدتی است که در وبلاگ های عمومی خود وردپرس استفاده می شده است. من امروز می خواستم این نسخه جدید را از سایت وردپرس بگیرم اما پایین آوردنش همیشه برایم دشوار بوده است. نسخه قبلی وردپرس را به فانتاستیکو به روز کردم. امروز وقتی در وردپرس گشتی زدم یک افزونه ی بسیار جالب را دیدم. این افزونه به طور خودکار وردپرس شما را به آخرین نسخه ی وردپرس به روز می کند.

بر خود واجب دیدم مقداری درباره ی این نسخه جدید وردپرس بنویسم. مهمترین شاخصه ی این وردپرس جدید تغییرات اساسی است که در طراحی میزکار خود ارائه کرده است. این میز کار همه چیزها در دسترس شما هستند. این یکی از مشکلاتی بزرگی بود که در نسخه های قبلی وجود داشت. برای کاربران مبتدی پیدا کردن لینک ها و سر و کله زدن با وردپرس قبلی کمی دشوار بود ولی الان همه چیز در صفحه اول ورودتان برای شما فراهم است.

سریع

یکی از بهبودی های جدید در این نسخه استفاده از سریع نوشت (QuickPress) است. شما در صفحه اول بدون آنکه به جایی دیگر کلیک کنید با نوشتن مطلب خود سریعا آن را با جهان در میان بگذارید. در همان صفحه اول میزکار شما می توانید همه کارهایتان را بدون گشتن های قبلی انجام دهید. مثلا تایید نظرات و اصلاح آنها و کارهایی از این دست را می توانید در صفحه اول انجام دهید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *