|

دریافت سی دی و دی وی دی رایگان فدورا

یکی از برنامه هایی که معمولا در هر توزیع لینوکس وجود دارد، مقوله توزیع آسان و رایگان آن است. در این برنامه سعی می شود که آخرین نسخه و برنامه های جانبی آن توسط افراد داوطلب برای کسانی که دسترسی آنها به اینترنت مناسب برای دانلود کردن نیست در اختیار افراد قرار می گیرد.

افراد به روش های گوناگون می توانند نسخه فدورا را دریافت کنند. شما می توانید مستقیما آن را از سایت فدورا دریافت کنید. همانگونه که بالا گفته شد آن روش برای افرادی با سرعت بالا مناسب است.

آنچه که امروز قصد دارم درباره آن بنویسم مسئله توزیع رایگان فدورا در یک برنامه خاص است. شما می توانید هر توزیع از فدورا را به این طریق داشته باشید.

برای این کار کافی است که به فرم درخواست فدورای رایگان از طریق افراد داوطلب مراجعه کنید. این فرم معمولا چند روز اول هر ماه برای ارسال درخواست ها باز می باشد. در سایر روزها وقتی فرد به آدرس مراجعه می کند فرمی برای سفارش مشاهده نمی کند.

این شیوه سفارش دادن به خاطر آن که یک کار داوطلبانه از سوی افراد گوناگون در شهرها و کشورهای مختلف می باشد دارای محدودیت های نیز می باشد. اولین محدودیت همانگونه که گفته شد مربوط به زمان سفارش است که به هفته اول هر ماه محدود است. هر کس فقط یک بار می تواند یک توزیع از فدورا را به تعداد یک عدد سفارش دهید. به عبارت بهتر هر فرد به این روش می تواند یک بار یک توزیع خاص از فدورا را دریافت کنند. چون این سفارش ها در سیستم پیگیری تیم فدورا و برنامه مدیای رایگان ثبت می شود به راحتی می توان هر درخواستی را پیگیری کرد.

چنانچه شما قصد دارید به طور رسمی به این برنامه فدورا به پیوندید می توانید به این آدرس مراجعه کنید. به طور خلاصه برای پیوستن به این برنامه باید شما یک حساب فدورایی داشته باشید. بعد از آنکه شما وارد حساب خود شدید می توانید به گروه (Freemedia) به پیونید.

چنانچه شما می خواهید به این گروه به پیوندید یا مشکل و یا سوال خاصی دارید می توانید از من یا از هر کدام از افراد این تیم بپرسید.همچنین می توانید به صفحه موجود در ویکی این برنامه در سایت فدورا مراجعه کنید.

English Abstract

I’m trying to introduce Freemedia Program in brief. Giving some general information about it, its limits and merits. and how someone can  join. Because of bad internet infrastructure in most on the cities in Iran, Freemedia Program is a good choice to distribute Fedora around the country.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶ دیدگاه

  1. salam mikham ye chize birabtbegam manam noskhehaye ziyadi az linuxo test kardam hata noskheye original 80 $ red hatoo ama fedora yechize digast badesham mishe pedare fedora redhat ama man ye chiz dige mikham begam man to fedoraproject.org acc daram ye komakahi ham kardam vali aslan neshon nemide bad man zabanam kheyli zaeife bad internete por soratam nadaram rasti shoma tozi konandeye fedora freemedia hastin age hastin age man bekham vaghti noskheye kamele f11 omad chejori bayad az shoma begiram
    mamnon

  2. سلام دوست عزیز
    برای دریافت رایگان فدورا لطفا طبق نوشته بالا عمل کنید. برای این کار باید هفته اول هر ماه منتظر باشید تا فرم باز شود تا ما درخواست های شما را دریافت کنید. اگر همه نیاز که می تونید از طریق دوستان ما که سایت های توزیع کننده انواع لینوکس ها هستند اقدام کنید. من فقط از طریق فرم مدیا و تیکت می تونم به شما کمک کنم.
    درباره حساب فدورا و کمک من دقیقا متوجه گفته هایتان نشدم. اگر می تونید کمی توضیح دهید. در ضمن می تونید در کانال فدرای فارسی سوالاتتون را با من و دیگران در میان بزارید. (#fedora-ir)

  3. سلام
    آقا من هر چه سعی کردم نتوانستم فرم را پیدا کنم اول ماه هم آمدم ولی نشد یک لطفی کنید و برای من یک فرم پر کنید لطفا کمکم کنید

    آدرس من در زیر آمده می توانید اطلاعات زیر را در فرم وارد کنید
    hossien kAZEMI

    حسین کاظمی
    از کمکتان ممنونم

    1. حسین عزیز
      با سلام
      برای اینکه برای شما مشکلی ایجاد نشود من آدرس شما را از کامنت داده شده حذف کردم.
      ما متاسفانه مشکلات زیادی با فدورا و شرکت های آمریکای به دلیل تحریم ها و عدم وجود روابط داریم. در نتیجه ارسال نسخه فدورا از طریق سایت اصلی فدورا ممکن نیست چون آنها همه درخواست ها به مقصد ایران را رد می کنند. حتی ما نمی توانیم به طور رسمی از درون ایران برای شما یا هر کس دیگر سی دی یا دی وی دی فدورا را ارسال کنیم.
      من سعی خواهم کرد از طریق دوستانی که فروشگاههای مجازی در این زمینه دارند برای شما نسخه ای از فدورا را تهیه و ارسال کنم البته به علت گرفتاری و مشغله زیاد قولی نمی دهم.